Námořnické hodnoty

1. Zákazník na prvním místě

Vždy myslíme a jednáme v zájmu klienta. Když nevíme, jak se rozhodnout, rozhodneme se v jeho zájmu.

Potřebujete jinou splatnost? Na někoho propojit nebo nakopnout své podnikání? Nic pro nás není problém. My se přizpůsobujeme vám.

Jsme naprosto flexibilní, ale vše má svou cenu (a za to se nestydíme). Místo „to nejde“ říkáme „ano, ale za takových podmínek“. Pokud nás klient „otravuje“, je to dobře. Je to pro nás příležitost zvýšit příjmy nebo inspirovat novými produkty.


2. Dodržovat sliby

Uděláme 100 % pro splnění slibů, které jsme dali. Nic není neměnné, ale pokud už se na něčem dohodneme, musíme to dodržovat. To je základ našeho fungování.

Sliby dodržujeme s klienty i mezi sebou. Před chyby nás chrání checklisty (kuchařky), které dodržujeme.

Pokud to vypadá, že námořník nebude schopný dodržet daný slib, dá dotčeným dopředu vědět / řekne si o pomoc / eskaluje problém / iniciuje aktivitu směřující ke splnění slibu.


3. Osobní rozvoj

Užíváme si společnou cestu a dbáme na osobní rozvoj. Čas je vzácný. Šetříme ho zvyšováním efektivity a jako firma poskytující služby dbáme na její neustále zlepšování.

Rozdělujeme lidi na rockstars a superstars.

Rockstar přijímá změny a dodržuje minimální standardy. Superstar posouvá sebe i firmu.

 


4. Do it!

Jako tým jsme efektivním, akčním a akceschopným hybatelem změn. Nejlépe se učíme z vlastní zkušenosti. Jakýkoliv nápad na zlepšení je vítán.

Neradi o věcech jen mluvíme, rádi je přímo konáme.

Nejdříve pilotujeme, až potom ladíme k dokonalosti. Pokud se dostatečně nestydíme za prvotní produkt, nepostupovali jsme dost rychle. Diskuze (hlavně ty filozofické) končíme otázkami: Jaký je další krok? Deadline? Kdo je za něj zodpovědný?


5. Think big

Myslet ve velkém, měnit svět. Naši spolupracovníci spolupodnikají – senioři jsou odměňováni i ze zisku firmy.

Zase a ještě jednou – nic není problém, jen vše má svou cenu. Nesnášíme nekonstruktivní slova jako „to nejde“, „mám toho moc“, „nestíhám“, „to není reálné“. Nesnášíme vzdychače.

Zastáváme názor, že pokud má někdo problém, měl by ho eskalovat, jít si pro radu, říct „zatím to neumím“ nebo „poraď mi prosím“. U nás mají své místo tvůrci, ne oběti.


6. Udržitelnost

Myslet v dlouhodobém horizontu. Bez dotací, křiváren a podfuků. Ty stejně fungují jen krátkodobě.

Naše aktivity se musí vyplatit ekonomicky i eticky, a to dlouhodobě.

Neustále ověřujeme, jestli funguje win-win ve vztahu zákazník – spolupracovník – firma. Jednáme otevřeně, upřímně, na rovinu.

 


Modrý oceán

Sepsali jsme tuto knížku, ve které podrobně popisujeme, jak to u nás chodí.

Zobrazit Modrý oceán