Přijímáte faktury ze zahraničí, třeba od Facebooku nebo Googlu? Nebo naopak vystavujete faktury do zahraničí? V obou případech máte zvláštní povinnosti. Seznámíme vás s nimi v dalším webináři.
Náš květnový webinář je určen pro všechny, kteří fakturují s Evropskou unií nebo třetími zeměmi: Ať už jsou, nebo nejsou plátci DPH.
V obou případech je nutné dodržet několik legislativních požadavků: Hlídat si překročení limitů, stát se identifikovanou osobou nebo správně pochopit fakturaci DPH.
Za takový obchod se zahraničím se počítá i to, pokud přijímáte faktury od Googlu za využití Workspace nebo třeba Facebooku (Mety) za reklamní kampaně.
Probereme tedy:
- ✅ celkové povinnosti při fakturaci se zahraničím pro podnikatele,
- ✅ režim OSS (One Stop Shop) a jeho praktickou aplikaci,
- ✅ kdy se musíte stát identifikovanou osobou,
- ✅ jak (ne)fakturovat DPH,
- ✅ jestli se vám vyplatí dobrovolně přihlásit k plátcovství DPH.
To všechno pro tyto případy u plátců i neplátců DPH:
- když prodává službu plátci do EU a mimo EU,
- když prodává zboží plátci do EU a mimo EU,
- když prodává službu neplátci do EU a mimo EU,
- když prodává zboží plátci do EU a mimo EU,
- když nakupuje službu z EU a ze třetí země,
- když nakupuje zboží z EU a ze třetí země.
A pokud tápete v něčem dalším, hodíme vám záchranný kruh: Bohatý prostor pro dotazy zajištěn.
Kdy a kde
středa 22. kvěnta 2024, 10:00–11:30
online
odkaz vám včas pošleme e-mailem
O Martinovi
Martin Tyšer se přes dvanáct let pohybuje ve finančním řízení firem. Specializuje se na finanční management, plánování, controlling, balanced scorecard a team management. Finančně řídil organizaci s ročním obratem přes miliardu korun a je spoluzakladatelem firmy s ročním obratem přes 120 milionů.
A taky je to náš hlavní kormidelník.
⬇ Registrace
Nevidíte registrační formulář? Klikněte sem.