Námořnické hodnoty

Naše hodnoty tvoří ústavu, podle které řídíme všechny aktivity. Tak jako měl Baťa svůj „systém řízení Baťa“, tak i Nastejnelodi.cz má svůj „systém řízení“. Tohle jsou hodnoty, které uplatňujeme na všech úrovních managementu.

 

1. Zákazník vždy na prvním místě

Vždycky myslet a jednat v zájmu klienta. Když nevím, jak se rozhodnout, tak se rozhodnu v zájmu klienta.

Chceš mít report dříve? Potřebuješ jinou splatnost? Nevíš si s něčím rady? Potřebuješ na někoho propojit nebo nakopnout své podnikání? Nic pro nás není problém.

My se přizpůsobujeme Tobě. Jsme naprosto flexibilní. Všechno má ale svou cenu (a za to se nestydíme). Místo „to nejde“ říkáme „ano, ale za takových podmínek“.

Pokud nás klient „otravuje“, je to dobře. Je to pro nás příležitost zvýšit příjmy nebo inspirovat novými produkty.

2. Dodržovat sliby

Udělat vždy 100 % pro splnění slibů, které jsme dali. Nic není neměnné, ale pokud už se na něčem dohodneme, musíme to dodržovat. To je základ našeho fungování.

Sliby dodržujeme s klienty i mezi sebou. Před riziky chyb nás chrání checklisty (kuchařky), které dodržujeme.

Pokud už námořník nemůže slib dodržet, dá dotčeným dopředu vědět / řekne si o pomoc / eskaluje problém / iniciuje aktivitu směřující ke splnění slibu.

 

3. Osobní rozvoj

Užívat si společnou cestu a dbát na osobní rozvoj. Čas je vzácný. Šetříme ho zvyšováním efektivity. Jako firma poskytující služby dbáme na její neustále zlepšování.

Rozdělujeme lidi na rockstar a superstar. Rockstar přijímá změny a dodržuje minimální standardy. Superstar posouvá sebe i firmu.

 

4. Do it!

Být efektivní, akčním a akceschopným hybatelem změn.Nejlépe se učíme z vlastní zkušenosti.
Jakýkoliv nápad na zlepšení je vítán.

Neradi o věcech jen mluvíme, rádi je přímo konáme.

Na všechno, co děláme, se díváme pohledem klienta. Ušetří mu to čas, peníze, starosti? Nejdříve pilotujeme, až potom ladíme k dokonalosti.

Pokud se dostatečně nestydíme za náš prvotní produkt, nepostupovali jsme dost rychle. Diskuze (hlavně ty filozofické) končíme otázkami: Jaký je další krok? Deadline? Kdo je za něj zodpovědný?

 

5. Think big

Myslet ve velkém, měnit svět, nic není problém. Naši spolupracovníci by měli spolupodnikat – senioři jsou odměňováni i ze zisku firmy.

Nic není problém, jen vše má svou cenu. Nesnášíme nekonstruktivní slova jako „to nejde“, „mám toho moc“, „nestíhám“, „to není reálné“. Nesnášíme vzdychače.

Pokud mám problém, eskaluji ho, jdu si pro radu, říkám „zatím to neumím“ nebo „poraď mi prosím“. U nás mají své místo tvůrci, ne oběti.

 

6. Udržitelnost

Myslet v dlouhodobém horizontu. Bez dotací, křiváren a podfuků. Ty stejně fungují jen krátkodobě a dlouho se nevyplatí.

Naše aktivity se musí vyplatit ekonomicky i eticky, a to dlouhodobě. Neustále ověřujeme, jestli funguje win-win ve vztahu zákazník, spolupracovník, firma. Jednáme otevřeně, upřímně, na rovinu.

 

 

Modrý oceán

Máme toho na srdci mnohem víc. Všechno jsme sepsali do této krátké knížky.



Otevřít v nové záložce nebo stáhnout


...a kdy naskočíte na palubu vy?