Vždy aktuální a dobře nastavený reporting je základem každého správného manažerského rozhodnutí. Poradíme vám, jak ze svého kapitánského můstku úspěšně ukormidlovat celou firmu.
Ukážeme si 5 příkladů manažerského reportingu + 5 nejčastějších chyb při sestavování rozpočtu a práci s reporty. Zaměříme se na obchodní firmy, IT firmy a provoz služeb, start-upy, výrobní firmy a restaurace.
Pro každý business model shrneme, které ukazatele je důležité hlídat, a ukážeme šablonu reportingu od účetní. Koukneme na obálkovou metodu, zobrazování středisek i budgetting po měsících.
Podíváme se i na nejčastější chyby, které při práci s reporty vznikají. A pokud vám náhodou hrozí, rovnou hodíme záchranné laso. ?
Webinářem vás provede Martin Tyšer, MBA.
? Kdy a kde
středa 2. června 2021, 10:30–11:30
online
⛵ O Martinovi
Martin Tyšer se přes dvanáct let pohybuje ve finančním řízení firem. Specializuje se na finanční management, plánování, controlling, balanced scorecard a team management. Finančně řídil organizaci s ročním obratem přes miliardu korun a je spoluzakladatelem firmy s ročním obratem přes 120 milionů. A taky je to náš hlavní kormidelník.
⬇️ Registrace
Nevidíte registrační formulář? Klikněte sem.
Napsat komentář